Veelgestelde vragen
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Bij Madelieve doen we er alles aan om je bestelling snel te verwerken. Als je op een werkdag voor 23.00 uur bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt. De levertijd is 6 tot 10 werkdagen.
Hoe kan ik een artikel retourneren als ik niet tevreden ben of twijfels heb?
Als je niet tevreden bent met een product of twijfels hebt, kun je het binnen 30 dagen retourneren. Neem contact op met onze klantenservice. Zodra we de retourzending hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag binnen 5 dagen terug op je rekening.
Welke verzendkosten worden in rekening gebracht voor mijn bestelling?
Wij bij Madelieve zorgen voor de verzendkosten, dus er zijn geen extra kosten voor jou.
Wat moet ik doen als ik per ongeluk een verkeerd afleveradres heb opgegeven?
Het is belangrijk dat het afleveradres correct is. We streven naar een snelle verwerking en verzending, dus er is meestal maar een korte periode om een onjuist adres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als je per ongeluk een onjuist afleveradres hebt opgegeven.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, we bieden Track & Trace voor alle zendingen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een link naar de pagina met de bestelstatus waar je de huidige status van je levering kunt volgen. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat de status van Track & Trace wordt weergegeven.
Bij Madelieve doen we er alles aan om je bestelling snel te verwerken. Als je op een werkdag voor 23.00 uur bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt. De levertijd is 6 tot 10 werkdagen.
Hoe kan ik een artikel retourneren als ik niet tevreden ben of twijfels heb?
Als je niet tevreden bent met een product of twijfels hebt, kun je het binnen 30 dagen retourneren. Neem contact op met onze klantenservice. Zodra we de retourzending hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag binnen 5 dagen terug op je rekening.
Welke verzendkosten worden in rekening gebracht voor mijn bestelling?
Wij bij Madelieve zorgen voor de verzendkosten, dus er zijn geen extra kosten voor jou.
Wat moet ik doen als ik per ongeluk een verkeerd afleveradres heb opgegeven?
Het is belangrijk dat het afleveradres correct is. We streven naar een snelle verwerking en verzending, dus er is meestal maar een korte periode om een onjuist adres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als je per ongeluk een onjuist afleveradres hebt opgegeven.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, we bieden Track & Trace voor alle zendingen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een link naar de pagina met de bestelstatus waar je de huidige status van je levering kunt volgen. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat de status van Track & Trace wordt weergegeven.